Alweer een tijdje verder - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa Daniels - WaarBenJij.nu Alweer een tijdje verder - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa Daniels - WaarBenJij.nu

Alweer een tijdje verder

Door: me

Blijf op de hoogte en volg Tessa

10 Maart 2015 | Spanje, Madrid

Ik zit hier nu bijna 1.5 maand en godszijdank het weer is hemels!
Lekker tussen de 18 en de 25 graden.
Ik heb het onwijs naar mijn zin op stage. De kinderen zijn leuk en ik heb een hoop te doen.
Afgelopen week is Roy een aantal dagen hier geweest en heb ik voor het eerst echt de toerist uitgehangen. Donderdag middag kwam hij aan en toen ben ik hem op gaan halen op het vliegveld. Het hele weekend hebben we vanalles gedaan. Heerlijk naar het park geweest, het paleis en nog veel meer! Hij mocht zelfs bij mij op stage komen kijken.

Ik heb eventjes geteld en heb nog maar ( met vandaag mee geteld ) 22 stage dagen. Pfoe, wat gaat de tijd snel.

Ondanks alles mis ik Nederland wel een beetje. De mensen zijn hier heel vriendelijk, alleen dat spaans, verschrikkelijk.

Ik zeg, adios! ( dat kan ik dan wel weer onthouden )...

  • 10 Maart 2015 - 12:23

    Bea Geubels:


    He Tessa,


    Fijn dat je t naar je zin hebt want dan gaat de tijd altijd snel voorbij.
    Maar in dit geval is t wel jammer.groetjes uit denbosch.

  • 11 Maart 2015 - 13:59

    Oma Thea:

    Hallo Tess, ik ben jaloers op het mooie weer bij jullie,
    Maar hier schijnt toch ook al een paar dagen het zonnetje.
    Ik vind het leuk dat je het naar je zin hebt,en dat je zo geniet.
    groetjes oma Thea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 12 Dec. 2014
Verslag gelezen: 692
Totaal aantal bezoekers 1922

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 18 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: