De voorbereiding is begonnen!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa Daniels - WaarBenJij.nu De voorbereiding is begonnen!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa Daniels - WaarBenJij.nu

De voorbereiding is begonnen!!

Door: ik dus.

Blijf op de hoogte en volg Tessa

12 December 2014 | Nederland, Nederland

De tickets zijn geboekt en de voorbereiding is begonnen! O wat vind ik dit spannend. Over iets meer dan een maand vlieg ik, met nog 3 andere roc-studenten, naar het o zo (hoop ik) niet koude Madrid! Ik ga stage lopen op 'hof der lage landen'. Dit is een Nederlands-Spaanse basisschool. Er word hier 2 talig les gegeven dus, maar Engels word hier ook veel gesproken. Ik krijg groep 3\4 en mijn stage-begeleider heet Marloes. Dit is ook het enige dat ik weet, aangezien een Skype gesprek niet nodig was, omdat ik ( natuurlijk ) aangenomen ben op mijn cv en motivatiebrief. Volgende week hebben we de voorbereidingen op school, waar ben ik aan begonnen! Het is zoveel geregel dat je er gewoon gek van word. O en dan nog iets, natuurlijk kwam ik er net pas achter dat mijn zorg pas 31-1-15 verloopt, dus hals over kop weer naar de zorgverzekering bellen. Een chaos, ja dat is het nu in huize Daniëls/Plamont, maar ach het is voor een goed doel.
Het komt steeds dichter bij, en hoe meer ik eraan denk, hoe spannender het word!

Nu eerst kerst/oud en nieuwe vieren met de mensen waarvan ik hou. Spullen uitzoeken, en langzaam gaan kijken wat ik mee moet nemen.

adios

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 12 Dec. 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 1932

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 18 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: