Morgen is het zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa Daniels - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa Daniels - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: ce moi

Blijf op de hoogte en volg Tessa

29 Januari 2015 | Nederland, Nederland

Morgen is het dan eindelijk zover! Om 13.35 vliegen we naar Spanje. Wat zal ik iedereen gaan missen. Gelukkig heb ik van Maud een aantal brieven mee gekregen, waarvan ik iedere week er ééntje mag open maken, ééntje maar!! De brieven branden in mijn koffer. Over de koffer gesproken, het past maar net! Je mag 23 kilo meenemen en heb er 18! Moet hem nu wel dicht laten en pas daar openmaken, anders ben ik de sjaak. Kwa handbagage zit het wel goed, 10 kilo van de 12. Netjes, al zeg ik het zelf...

Henk de giraf, die ik heb gekregen van de klas.. zit goed en wel vast in mijn handbagage!

Nu op naar morgen!

Adios!!

  • 29 Januari 2015 - 16:48

    Maud:

    Graag gedaan mop! Hahaha moeilijk he om ze dicht te laten. Maar het moment dat je ze dan mag open doen is alleen maar leuker! Hahaha geniet er van, ben benieuwd!

    Xx

  • 29 Januari 2015 - 18:20

    Maike:

    Heeel veel succes & een goede reis ... we gaan je volgen!!

  • 29 Januari 2015 - 23:10

    Mama:

    Tot morgen tessa voor nu welterusten

  • 29 Januari 2015 - 23:29

    Sylvia:

    Heey die Tes
    Morgen op avontuur. 3 maanden een ander land ee a dere omgeving.
    Je zult zien eenmaal daar, went het snel.
    Heel veel succes met het werk daar, en maak er een onvergetelijke tijd van.

    Tot snel......
    Xx Syl

  • 30 Januari 2015 - 08:50

    Tessa:

    Diie giraf heette toch maik? Wij gaan jou ook missen en ik wens je een geweldige tijde daar


    xxxtessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 12 Dec. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 1930

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 18 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: